newsletter.

Nowy K 1600 GT

Od ponad 80 lat sześciocylindrowe silniki rzędowe są stałym elementem historii samochodów BMW i częścią tożsamości marki. Wraz z premierą K 1600 GT i GTL w roku 2010 udało się firmie BMW Motorrad nie tylko przenieść te tradycje do segmentu motocykli, ale też zaoferować najlżejszy i najbardziej kompaktowy sześciocylindrowy silnik rzędowy do motocykli o pojemności ponad 1000 cm3 na rynku.

Najwyższej kulturze pracy i solidnym osiągom – 160 KM i 175 Nm – towarzyszy przy tym luksusowy komfort, niemal perfekcyjna ochrona przed wiatrem i opadami oraz bezkonkurencyjna dynamika jazdy w tym segmencie. Wraz z nowym K 1600 GT firma BMW Motorrad prezentuje teraz sześciocylindrowy motocykl turystyczny o niezmienionych osiągach, ale przystosowany do wymogów normy emisji spalin Euro 4 – w jeszcze bardziej dopracowanej, dynamicznej i komfortowej postaci.

Elektroniczne zawieszenie Dynamic ESA z automatyczną regulacją amortyzacji w wyposażeniu standardowym

O ile już poprzedni model ustanowił nowe standardy w zakresie stabilności, dynamiki i prowadzenia w segmencie motocykli turystycznych, tak nowe BMW K 1600 GT idzie jeszcze o krok dalej. Elektronicznie regulowane zawieszenie Dynamic ESA oferujące tryb „Road” i „Dynamic” zapewnia znacznie lepsze wrażenia z jazdy i komfort niż poprzedni model.

Przy standardowym ustawieniu „Road” regulacja amortyzacji działa w całym zakresie w pełni automatycznie i oferuje najwyższy komfort jazdy i doskonałą trakcję niemal na każdej nawierzchni. Gwarantuje optymalną amortyzację w każdej sytuacji i przy dowolnym obciążeniu. Zależnie od preferencji naprężenie sprężyny można dostosować naciśnięciem przycisku do danego obciążenia niezależnie od amortyzacji. Przyciskiem na kierownicy – również podczas jazdy – można zmienić charakterystykę amortyzacji na sztywniejszą - „Dynamic”.

Wygodne manewrowanie dzięki wspomaganiu cofania

Wspomaganie cofania w nowym BMW K 1600 GT włączane przyciskiem przy lewej manetce gwarantuje jeszcze wygodniejsze manewrowanie. Kierowca wprawia motocykl w ruch samodzielnie, naciskając przycisk rozrusznika.

Asystent zmiany biegów Pro: włączanie wyższego i niższego biegu bez sprzęgła

Oferowany w wyposażeniu dodatkowym asystent zmiany biegów PRO umożliwia włączanie wyższego i niższego biegu bez posługiwania się sprzęgłem, co daje kierowcy nie tylko większy komfort, ale też większą dynamikę jazdy. Większość zmian biegów można przeprowadzać za pomocą asystenta.

Inteligentne połączenie alarmowe: szybka pomoc w razie wypadku

Nowe K 1600 GT z opcjonalnym, montowanym fabrycznie systemem eCall „inteligentne połączenie alarmowe” umożliwia uzyskanie szybkiej pomoc w razie wypadku lub zagrożeń. Automatyczna lub ręczna aktywacja inteligentnego połączenia alarmowego w razie awarii lub wypadku powoduje wysłanie współrzędnych miejsca zdarzenia z motocykla oraz uruchomienie działań ratowniczych za pośrednictwem specjalnej wykwalifikowanej infolinii BMW.

Nowe zagary

Prędkościomierz i obrotomierz w nowym K 1600 GT mają nowe cyferblaty. Prędkościomierz ma teraz duży napis K 1600 GT.

Dynamiczna stylistyka, optymalna ochrona przed wiatrem i deszczem oraz nowe kolory.

Już poprzednia wersja K 1600 GT oferowała doskonałą ochronę przed wiatrem i opadami. W nowym K 1600 GT jest ona jeszcze lepsza dzięki nowo zaprojektowanym bocznym elementom owiewki i większym lotkom. Ogólnie bardziej dynamiczna stylistyka nowego K 1600 GT oferowana jest w trzech kolorystykach umiejętnie podkreślających różne cechy charakteru tego nowego motocykla turystycznego.

Metalizowane kolory czerwony Mars i czarny Storm kontrastujące z ramą w matowym, metalizowanym kolorze szarym Asphalt, z kołami w błyszczącym kolorze czarnym oraz z silnikiem w matowym metalizowanym kolorze Platin nadają K 1600 GT równie szlachetny co zwinny wygląd, a wariant „Sport” sygnalizuje dynamiczny charakter motocykla. Tu metalizowany kolor niebieski Lupin w połączeniu z metalizowanym czarnym Storm oraz lakierowany na czarno układ napędowym i złote zaciski hamulcowe podkreślają sportową naturę tego sześciocylindrowego touringa.

Najważniejsze cechy techniczne nowego BMW K 1600 GT:

  • Sześciocylindrowy silnik rzędowy, m.in. z nowymi katalizatorami i parametrami zgodnymi z normą Euro 4, niezmieniona moc 118 kW (160 KM) przy 7750 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 6500 obr/min.
  • Elektroniczne zawieszenie Dynamic ESA z automatyczną regulacją amortyzacji w wyposażeniu standardowym.
  • Wspomaganie cofania ułatwiające manewrowanie oferowane jako fabryczne wyposażenie dodatkowe.
  • Asystent zmiany biegów Pro do włączania wyższego i niższego biegu bez sprzęgła jako fabryczne wyposażenie dodatkowe.
  • Inteligentne połączenie alarmowe, szybka pomoc w razie wypadku, oferowane jako fabryczne wyposażenie dodatkowe.
  • Przyrządy z nowymi cyferblatami. Prędkościomierz z napisem K 1600 GT.
  • Zoptymalizowana ochrona przed wiatrem i opadami dzięki większym lotkom i nowo zaprojektowanym bocznym częściom owiewki.
  • Jeszcze bardziej dynamiczny wygląd.
  • Trzy nowe atrakcyjne kolory: metalizowany czerwony Mars, metalizowany czarny Storm i metalizowany niebieski Lupin / metalizowany czarny Storm.

Newsletter.

Bądź na bieżąco z wydarzeniami BMW.

Jazda próbna.

Zapisz się na jazdę próbną.

Konfigurator.

Zbuduj swój własny motocykl.

Używamy plików cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Poprzez korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim komputerze / urządzeniu. Możesz jednak w każdej chwili zmienić ustawienia plików cookie. W razie wątpliwości lub w celu uzyskania szczegółowych informacji kliknij “Dowiedz się więcej”.
Dowiedz się więcej

Zgadzam się